نشست مشترک رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با استاندار

یزدفردا "استاندار یزد در نشستی که در محل دفتر وی برگزار شد ، با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دیدار و به گفتگو پرداخت.


به گزارش یزدفردا بنا براعلام روابط عمومی استانداری یزد،" سید محمد باقر زاده " در این دیدار سرمایه های معنوی استان یزد را ارزشمند دانست و بر تبدیل این سرمایه ها به آثار فاخر و ماندگار تاکید کرد.


وی از یزد به عنوان یکی از شهرهای برتر کشور در زمینه جذب توریست و گردشگر یاد کرد و افزود: پارک موزه دفاع مقدس و اولین موزه استکبار ستیزی جهان در استان یزد می تواند مکان مناسبی برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و نمایان ساختن خیانت ها و جنایات مستکبران سراسر دنیا و نشر ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در جهان امروز باشد.


رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خصوص موزه استکبار ستیزی استان یزد افزود: این موزه محل نمایش اقدامات سایر ملت ها در راستای مقابله با استکبار و ثبت آن ها به عنوان بیزاری ملل مختلف از ظلم و زورگویی است.


سردار باقر زاده در پایان سخنان خود از مسئولان استان به منظور همکاری صمیمانه با این بنیاد و برگزاری کنگره شعر پایداری در سطح عالی در استان یزد تقدیر و تشکر نمود.


استاندار یزد نیز در این دیدار توجه ویژه سردار باقرزاده به مسئله ایثار، جهاد و شهادت را قابل تقدیر دانست و خاطر نشان ساخت : بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یکی از مهم ترین مراکز ترویج روحیه معنوی و جهادی دوران هشت سال دفاع مقدس است.


وی با بیان این مطلب که تمام خوبی های عالم در دوران دفاع مقدس رقم خورده است افزود: نکات نهفته زیادی از دوران دفاع مقدس در ابعاد مختلف معنوی، روحانی، ملکوتی و قدسی وجود دارد که قابل بیان نیست و نمی شود به طور کامل روح معنویت حاکم بر جنگ را منتقل و تشریح کرد.


فلاح زاده در ادامه بر تسریع در اجرای پروژه موزه استکبار ستیزی و تکمیل پروژه موزه پارک دفاع مقدس در شهر یزد تاکید و از حمایت کامل مسئولان استان در این امور خبر داد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا